غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

پدرم نیست ولی ...

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

پدرم نیست ولی...

خاطره هایش باقیست

یاد آن قلب پُر از مِهر و صفایش باقیست

مرگ پایان کسی نیست که عاشق باشد

پدرم رفت ولی عشق و دعایش باقیست...


به پاس اولین بوسه ای که پدرم به رسم مهر در اولین ساعات تولد به گونه ام زد و من نفهمیدم  و به یاد سوزنده ترین بوسه آخر که من به رسم وداع به صورتش زدم و او نفهمید... !

یاد پدرم و همۀ پدرانی که در بین ما نیستند رو گرامی میداریم و نثار روحشان شاخه گلی به زیبایی سورۀ حمد هدیه می کنیم.

میلاد امیرالمومنان و روز پدر رو هم به همۀ شما دوستان فضای مجازی تبریک عرض می کنم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
علی رضا

نظرات  (۵)

سلام
زیبا بود...
به روزیم با بابایی...
Www.parishaniat.blog.ir
سلام
خدا بیامرزتش
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۴ محمد باقر کمالی
سلام اخوی
زیبا بود 
بروزیم 
قابل دونستید بیایید حوالیمون
یاعلی
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۵ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستم با عنوان : خواهرم! عکس ات را در فضای مجازی دریاب...

منتظر حضور و نظر شما

به آدرس :

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/26/aks312312

وبلاگ:فرهنگ پرواز

۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۲ ذبیح الله محمدی بردبری
پدر! آخر چرا دنیا به ما آسان نمی گیرد ؟
غروب غربت ما از چه رو پایان نمی گیرد ؟
پدر! حالا که تو درآسمان هستی بپرس از ابر 
که من از تشنگی پرپر زدم ، باران نمی گیرد ؟
علی اکبر(ع) پس از این شانه بر مویم نخواهد زد 
علی اصغر(ع) سر انگشت مرا دندان نمی گیرد 
نگاه عمه طعم اشک دارد ، امشب تلخی است 
دل دریایی او بی دلیل این سان نمی گیرد 
نمی دانم چرا این ذوالجناح مهربان امشب 
تمرد می کند ، از هیچ کس فرمان نمی گیرد ؟
پدر! می ترسم ، این تشویش را پایان نخواهی داد ؟

دلم آرام جز با چند خط قرآن نمی گیرد


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی