غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

غروب دلگیر...

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

             غروب جمعه دلگیر با دعای سمات            دل رمیدۀ من می زنه دوباره صدات

           نشسته ای به بلندای قله های یقین         و زیر پای تو جوشیده نیل دجله، فرات

خودمونیما غروبای جمعه خیلی دلگیره  اینطور نیست؟ به امید جمعه ای که از این غروب دلگیر رها بشه و به طلوع ظهور بپیونده.

تعجیل در فرجش صلوات

 

التماس دعا


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۰
علی رضا

نظرات  (۱۷)


 آقا جان دل زده ام از تمام شهر

بی تو دلم گرفته از ازدحام شهر

آقا اجازه ! دست خودم نیست خسته ام

در درس عشق من صف آخر نشسته ام

در این کلاس ،عاطفه،معنی نمی دهد

اینجا کسی برای تو بر پا نمی دهد

آقا اجازه ! بغض گرفته گلویمان!

آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان!

سلام خسته نباشی

من شمارا لینک کردم .وشما.....؟

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۱۰ چشم انتظار ...

بســــــــــــــم رب المهــــــــــــــــدی (عج)

***

مطالبه ی رهبری از مردم :

حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن

این حکم شرعی ولی فقیه زمان است.

***

امام خامنه ای:

ملت عزیز بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می آید

لبیک یا خامنه ای

***

با سلام خدمت شما بزرگوار

ضمن عرض تبریک به مناسبت  این ایام  فرخنده

ممنونم از لطفتون و حضورتون

حضور شما بزرگواران باعث دلگرمی این بنده ی حقیر میشه

از مطالب خوبتون استفاده کردم

اجرتون با امام زمان

 

با افتخار لینکتون کردم

شما هم اگر قابل دونستین با نام

.:: راهی بسوی آسمان ::. لینک بفرمایید

 

ان شاءالله فردا در یوم الله 22 بهمن با حضور حداکثری خودمون ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران،  مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این نظام مقدس می کوبیم ..

در جوار امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نایب الزیاره و دعاگو هستم

در پناه امام زمان باشین ان شاء الله

التماس دعا

یا حق

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۲ شیدای مجنون
سلام
ممنون از حضورتون
به امید ظهور یار و از دلگیری در آمدن جبهه
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۰۱:۲۰ چشم انتظار ...

با سلام

ممنونم از حضورتون

چشم ان شاالله بزودی آقاجون می طلبند و تشریف میارید به پابوسشون

دعاگو هستم

خیلی خوشحال شدم که قم تشریف دارید

سلام محصوص من رو به خانم برسونید

بگید خیلی وقته منتظرم دعوتم کنند با همسرم بیام خدمتشون

بگید بازهم منتظر می مونم...

بگید ازشون عیدی میخوام

ممنونم

موفق باشید

یا حق

۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۴۶ خادم علمدار کربلا
سلام
وب واقعا جالبی دارید بدون تعارف
اگر امکان داره و موافق به تبادل لینک هستید بهم خبر بده





ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ







۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۳۲ خادم علمدار کربلا
سلام
ممنون که سر زدید میدونستم وب یکی حذف کرده بودم اگه این کار نمی کردم ترتیب شماره ها به میخورد شما در شماره122 لینک شدید
باز هم سربزنید
یا علی مدد
خیلی زیبا بود موفق باشی نازنین
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۰ بنیان مرصوص
سلام
به روزیم وقت کردید سر بزنید
ساده بگم که قشنگ بود ...
ممنون
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۱۴ خادم الرضا(ع)
بسم رب الرضا

سلام
وبلاگ بسیار پر بار و مفیدی دارین...
اجرتون با خدا...
اگه به ما هم سر بزنید خیلی خوشحال میشیم...

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی...
التماس دعا...
۲۷ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۴ چشم انتظار ...

بســــــــــــــم رب المهــــــــــــــــدی (عج)

***

با سلام خدمت شما بزرگوار

ممنونم از لطفتون و حضورتون

امشب تا صبح کشیک حرم دارم

اگر قابل باشم حتما براتون دعای ویژه می کنم

در پناه امام زمان باشین ان شاء الله

التماس دعا

یا حق

 

۲۷ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۱۱ لبخند خدا و بندگی من

خدایا! مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده، تا حقایق وجود را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم.
پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه ‏گرساز، تا فریب زرق و برق عالم خاکی، مرا از یاد تو دور نکند.

 

رسول اکرم صلى الله علیه و آله فرمودند:
خداوند به شکل شما و اموال شما نگاه نمى کند بلکه به دلها و اعمال شما توجه مى نماید.                            
امالى طوسى، ج1، ص536، ح1162[گل]

۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۷ شهادت لرتری معراج عشق است...

هر وقت خییییلی تنها و دلشکسته شدین دستتونو بذارین روی قلبتونو و بگین: الابذکرالله تطمئن القلوب
خود معجزه رو لمس میکنین

 

فاطمه

۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۱۹ شهادت برترین معراج عشق است...

هر وقت خییییلی تنها و دلشکسته شدین دستتونو بذارین روی قلبتونو و بگین: الابذکرالله تطمئن القلوب
خود معجزه رو لمس میکنین

فاطمه

۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۳۰ معبر سایبری سرباز گمنام رهبر
بسم رب الشهدا
سلام با افتخار لینک شدید نوبت شماست حالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی