غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

هر کدوم از ما وقتی که با یه شخص مهمی قرار ملاقات داریم، از دو ساعت قبلش حاضر می شیم ، خودمون رو مرتب می کنیم که چی می خوایم بگیم و حتی نیم ساعت زودتر از وقت قرار هم در محل تعیین شده حاضر می شیم تا راس ساعت مقرر خدمت برسیم.

خوب که تو زندگیمون رو بگردیم و نگاه کنیم می بینم هر روز سر یه ساعت مشخصی با یه شخصیت مهمی که خیلی مهمه قرار داریم کسی که به من وشما عزت داده سلامتی  و شعور و خیلی چیزای دیگه داده. ما هر وقت کسی محبتی در حقمون بکنه تا عمر داریم یادمون می مونه و از هر فرصتی استفاده می کنیم تا جبران کنیم حالا یکی که تو زندگی این همه به ما محبت کرده دور از انصافه که جواب محبتش رو ندیم.

اون شخص توی یک شبانه روز که 24ساعته فقط و فقط به 17دقیقه راضیه و یه ساعت عاشقی مشخص کرده که تو اون ساعت منتظره من و شماست  و اون کسی نیست جز خدای مهربون .

امام موسی کاظم ـ علیه السلام ـ می فرماین:«نمازهای واجب که در اول وقت و با آداب مخصوص به خود خوانده می شوند از برگها و ساقه های نو رسیده و شاداب و با طراوت (درخت مورد)خوشبوتر است پس بر شماست که نماز را در اول وقت آن بجای آورید.»1

شماها که سر وقت به قراره عاشقیتون می رسید خیلی قدر بدونید واقعا که خوش به حالتون. 

۴۸ نظر موافقین ۹ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۳
علی رضا

در کنارم روز و شب بی تاب بود   

                   غافل از او چشم من در خواب بود

                                           تا شدم بیدار و مشتاق پدر           

                                                          او به خواب و چهره اش در قاب بود

  

امسال، اولین سالیه که روز پدر، جای خالیشو حس می کنم. خیلی دلم براش تنگ شده. پارسال شب قبل از اعتکاف رفتم خونشون وقتی متوجه شد که قراره برم اعتکاف بهم التماس دعا گفت ولی امسال ...

با ذکر یه صلوات روزش رو تبریک می گم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

 ذکر صلوات شما عزیزان هم قطعا باعث شادی روح  ایشون می شه.

۵۹ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۰
علی رضا