غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

حسرت دیدار ...

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ

پارسال، سال تحویل به اتقاق همسر و فرزندم به منزل پدرم برای عرض تبریک سال جدید رفتیم ولی امسال درست ده روز به سال جدید مونده بود که پدرم به دیار باقی شتافت و عید امسال، ما رو در حسرت دیدارش گذاشت.

ذکر صلوات شما عزیزان قطعا باعث شادی روح اون مرحومه.

امام رضا ـ علیه السلام ـ ضمن توصیه به دعا برای پدر پس از مرگ وی می فرماید:«  روایت شده که هر کس در حیات پدرش با او نیکی کند ولی پس از وفاتش برای او دعا نکند خدا او را "قاطع رحم " نام می نهد.

 و همچنین از امام باقر ـ علیه السلام ـ روایت شده :« اگر کسی به والدین خود در زمان حیات آن دو نیکوکار بود ولی پس از مرگ آنان بدهکاریشان را نمی پردازد و برای آنان استغفار نمی کند خدا وی را عاق والدین به شمار می آورد.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۹
علی رضا

نظرات  (۲۵)

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

کاش آن شب را نمی  آمد سحر

کاش گم در راه پیک بد خبر

ای عجب کان شب سحر اما به  ما

تیره روزی آمد و شام دگر

دیده پر خون از غم هجران و او

با  لب خندان چه آسان بر سفر

ای دریغ از مهربانی های او

دست پر مهر آن  کلام پرشکر

غصه ها پنهان به دل بودش ولی

شاد و خرم چهره اش بر  رهگذر

در ارزان زان ما بود ای دریغ

گنج پنهان شد به خاک و بی  ثمر

تا پدر رفت آن سحر از پیش رو

بی نشان را خاک تیره شد به سر

.

دست ویرانگر اجل، گل شکوفای زندگی ما را پرپر کرد و اندوهی بیکران بر قلوب داغدار ما گسترد!
سلام علیکم
وب خوبی دارید.
لطف کنید در صورت صلاحدید ما را با نام "دلــ تنگــ امام زمان (عج)" لینک بفرمائید و به ما اطلاع دهید که شما را لینک کنیم.

یا علی(ع) مدد.

۰۲ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۴۷ دل تنگــ امام زمان (عج)
سلام

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

با افتخار لینک شدید.
سلام 
دوست من حالت خوبه؟
عیدت مبارک 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین یاحق
۰۳ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۴۸ محمد صادق حاج صمدی
خدایش از در صدیقین در بهشت کناد!
دیروز یه حاجاقایی توی برنامه برهان راجع به عاق والدین میگفت وظیفه اولاد نسبت به در و مادر اینه که نیاز و درخواست اونها رو قبل ازینکه به زبون بیارن انجام بدی ...
سلام عزیزم
برات از خدا صبر میخوام
دعاگوت هستم
پاسخ:
سلام خانمی، ممنون از لطفت. نی نیتو از طرف ما ببوس.
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آله محمد وعجل فرجهم .خدایش بامرزد.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.خدایش بیامرزد.
 سلام
خدا رحمتش کنه....44584

شهادت ام ابیها را تسلیت عرض می نماییم.
بروز شد ! فرهنگ پرواز !
با مطلبی با عنوان :
خواسته ات را از خدا بخواه...عشق یک دختر و اغاز ماجرا !!!
منتظر نظر شما......
یاعلی(ع)
 فرهنگ پرواز 
تسلیت عرض میکنم. خدا انشالله به شما صبر و اجر بدهد و سایه مادر را برایتان نگه دارد.
۰۷ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۴۷ منتظر(خلوتی با خویشتن)
سلام ممنون از ابراز لطفتون و رد پای سبزتون !
وب شمام زیباست!
خدا بیامرزده شون!
راستی موافقم وبا افتخارتمام لینکتون کردم!
منت بذلرینو سر بزنینو نظر بدین مجدد خوشحال میشم!
سلام لینک شدین مارو هم با نام گل نرگس لینک بفرمایین تشکر
سلام بزرگوار

تسلیت عرض میکنم خدمتتون

با اجازه لینکتون میکنم
۰۸ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۳۳ امیررضا عباسی
سلام من آپم
منتظر حضورتون و نظرتون هستم
لطفا نظر فراموش نشه
ممنون
منتظرتونم
باعرض سلام و ادب ...

انا لله و انا الیه راجعون ...

خدایش رحمت کند ...

داغ عزیز سخت است و غمی بزرگ تر از این نیست ...مخصوصا پدر و مادر...

خیلی متأثرشدم ...خداوند به شما و باقی بازماندگان گرامی صبر و سلامتی

عطا بفرماید...

بنده را در غمتان شریک بدانید ...

آنقدرامروز و فردا کردم تا اینکه قسمت بود و امشب خدمت رسیدم ...

شرمنده ام برادر ... به بزرگواری خودتان حقیررا ببخشید ...

اول از خواندن شعر پست آخر دلم گرفت ... ولی بعداز اینکه پست دوم

را مطالعه کردم ... خیلی غمگین شدم ...

چیز دیگری در این لحظه نمی توانم بنویسم ...

اگر عمری بود ... دوباره خدمت می رسم ...

درپناه خدا ...

.........................................ارادتمند................................................
سلام حاجی!
ای ول!
قشنگ بود!

کمی طولانی بود و ادامه‌ی مطلب نداشت!

موفق باشی یا علی

خدا بیامرزدش

باقی بقایتان...

پاسخ:
ممنون از حضورتون
۱۸ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۴۷ چشم انتظار ...

.•°´¯`  بســــــــــــــم رب المهــــــــــــــــدی (عج) ´¯`°•. 

 

***

نوروز به نور فاطمیه زیباست * روزی تمام سال ما با زهراست

با بردن نام فــاطمـه فهمیـــدم  * سالی که نکوست از بهارش پیداست

الــلَّــهُــمَّ صَــلِّ عَــلَــى مُــحَــمَّــدٍ وآلِ مُــحَــمَّــدٍ وعَــجِّــلْ فَــرَجَــهُــم

***

با سلام خدمت شما بزرگوار

خیلی متاثر شدم وقتی این دلنوشته ی شما رو خوندم

حرم آقاجون خیلی دعاشون کردم

ان شاء الله مورد رحمت ویژه حق تعالی قرار بگیرند.

در جوار امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نایب الزیاره و دعاگوی شما بزرگوار هستم

در پناه امام زمان باشین ان شاء الله

التماس دعا

یا حق

 

۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۰۳ دل تنگــ امام زمان (عج)
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۳ سرباز سید علی

گفتم که‌ الف، گفت دگر، گفتم هیچ / در خانه‌ اگر کس است یک‌حرف بس است

کسی که‌ بداند هر که‌ خدا را یاد کند خدا همنشین اوست احتیاج به‌ هیچ وعظی ندارد. می‌داند چه‌ باید بکند و چه‌ باید نکند. می‌داند که‌ آنچه‌ را که‌ می‌داند باید انجام دهد و آنچه‌ که‌ نمی‌داند باید احتیاط کند.

 

سلام.
خوشحال میشیم سری به ماهم بزنید.
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۵ لبخند خدا و بندگی من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی