غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

دل نوشته های یه دانشجو

غزل عشق

لحظه های ناب

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۱ ب.ظ

                                                                                                                                        


لحظه های ناب ،تا حالا حس کردی لحظه های ناب به کِی می گن؟ لحظه هایی که حس می کنی یه جورایی به خدا نزدیک تری

مثلا موقع غروب یا دم سحر انگار عنایت خدا ویژه هست، وقتی باش حرف بزنی بیشتر...

یه جای خلوت یه حس قشنگ یه رابطه عاشقانه یه مناجات از ته دل یه حرف خصوصی که شنوندش فقط خودش باشه چه قشنگه بابا این حسها که بیاد دیگه چه غم داری مطمئن باش که آغوشش  رو برات باز کرده اگه براش گریه کنی بعید می دونم اشکاتو ببینه و نسبت بهت بی تفاوت باشه

این جور که ما وصفشو شنیدیم تو فقط بگو خدا خودش بقیه مراسم ضیافتشو فراهم می کنه ،تو فقط خودت رو براش بشکن؛ خاشع شو؛ نادم شو؛ ببین چطور اون لحظه( ای که من اسمشو میزارم لحظه ناب) آغوش محبتش رو برات باز می کنه و اشک چشمهات رو می خره ،

وای مهربون من، الان که زمان رسیدن همون لحظه های نابِ آغوشت رو برام باز کن بزار گرمای وجودت رو حس کنم، مهربون  من تو لحظه های نابت بیشتر به یادم بیار که به یادت بیافتم تا یه رابطه قشنگ بین من و خودت به و جود بیاد و...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۵
علی رضا

نظرات  (۳)

سلام.جالب بود،ممنون

سلام/ازاین که لطف کردین تشریف آوردین و وقت کردین به کلبه کوچکم نگاهی بندازید سپاس گذارم. راضی هستم جایی ننوشتم کپی ممنوع!درضمن ازتیپ وبلاگتون خوشم آمدلینک کردم.متشکرم   یا حق!!!!!

سلام وبلاگ خوب ومفیدی دارید امیدوارم موفق وسربلند باشید

شب آرامش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی